super

Degeaba cauţi idealul. 

Trebuie să te mulţumeşti cu mai puţin sau să te prefaci că îl ai.

Trist e când îl vezi ridicat pe piedestal în atâtea cărţi. Filme mai puţin. Cărţi. Alea mă fac să vreau perfecţiune. 

Să vreau să mă treacă fiori de bucurie de fiecare dată când o am. Să o aştept şi să o visez. Între timp îmi pierd vremea cu nimicuri, cu vise ratate şi cu promisiuni inutile. Cândva o să mă ajungă şi pe mine, aşa cum îmi propun mereu.

Într-o lume aşa anostă nu prea pot. 

Supergirl needs to be saved from herself.

...

