Pauza

Am nevoie de o pauza de la tot. De la ce a mai făcut Bianca Drăguşanu, de la coabitare, de la căldură, aglomeraţie, muzică, seriale, stat, filme şi, mai ales, oameni. 

Cu pauze te prinzi ce îţi doreşti de fapt. Daca nu ai parte de ele, nu ai parte de ce ai nevoie. Iar eu vreau să am ce am nevoie. Doar că nu îmi pot da seama încă.

Arunc cu defecte asupra unora şi răstorn calităţi peste altii. Îmi pun speranţe în necunoscut, tocmai asta-mi e corvoada.

Sper într-un mai bine care zace înconjurat de întuneric, departe de toţi. Îmi ascund mai binele undeva în iarbă, afară, şi mă întorc să sorb din el. Şi atunci îmi dau seama că nu este ceea ce voiam. Că problema mea de a idealiza ceea ce nu am şi de a arunca la gunoi ce-mi aparţine nu mă lasă să cresc. Ştiu asta şi nu fac nimic, pentru că este în afara mea. 

Determinat de şansă sau de alegere? 

Cred într-o şansă aleasă. Sper într-un alt necunoscut pe care să îl scot la lumină. Şi ce ar trebui să fac ar fi să îmi arunc preconcepţiile. Să nu mă tem de binele pe care-l am şi să să-l fugăresc până renunţă. Pentru că alt bine ar fi fost al meu, daca ar fi vrut.

Dar nu.

 

Etichetat , ,

...

