ASK FM ESTE O MIZERIE

M-am tot abţinut să nu postez despre platforma special dedicată retardatelor imature, întrucât nu puteam să zic mai mult decât că este o mare mizerie.

Mi-am făcut curaj şi am cercetat-o, am aplicat chestionare, am făcut grafice şi procente, multe chestii complicate. Rezultatul: ESTE O MIZERIE!

De când toate piţipoancele de cel mult 14 ani au acces la internet, totul se duce de râpă. Ai informaţii nelimitate la un click distanţă sau poate două, dar tu alegi să îţi faci jurnal online. Să te întrebe obsedaţi de 50 de ani dacă mai eşti virgină. Ce-ar fi să deschizi caietul de teme şi să mai faci câteva înmulţiri cu 0 să vezi cât de mult le pasă oamenilor normali de căcatul tău.

Nu mai da share, nu mai freca lumea să îţi pună o întrebare. Sau măcar freacă în viaţa reală, să îţi câştigi cele 5 minute de faimă. Ask.fm te coboară mult sub Bianca Drăguşanu. Asta vrei? Să ajungi un păpuşa Barbie retardată a lumii? Avem deja prea multe.

Nici măcar nu ştiu a cui e vina. Cum să îi interzici plodului să stea la computer? Să-l legi de calorifer şi să-l baţi cu bărbaţi slinoşi bătrâni? Poate asta e singura soluţie.

Şi problema cea mai mare este că fetele astea care încă nu ştiu să întindă dulceaţa tot cerşesc întrebări. Insistent. De două ori pe minut îţi apare : Pune-mi o întrebare! Curaj! Ce vrei să ştii?

Nu ne pasă de viaţa voastră. DELOC!

Singurele persoane care se prefac interesate, repet, se PREFAC, sunt masculii obsedaţi care ar vrea acţiune. Şi ei ştiu la cine să apeleze… La cele mai proaste gazele din turmă.

Faceţi oamenii de râs.

Etichetat , ,

...

