Despre muzica voastră

 

Pentru acest articol m-am supus la chinuri groaznice. E ca şi cum aş fi stat în foc pentru mult timp şi totuşi nu am murit. O viaţă întreagă de picătura chinezească, pumni în stomacul scos în afara corpului, plimbări continue cu autobuzul plin pe timp de vară sau orice altă tortură care vi s-ar părea inimaginabilă.

De ce? Simplu! A trebuit să ascult muzica voastră. În ceea ce mă priveşte, lumea se împarte între noi şi voi. Muzica voastră nu are nici o treabă cu mine şi nici nu o să aibă vreodată.

Din păcate, mi-a ajuns la urechi că ar exista o bandă cu nume extrem de muzical. Robin and the backstabbers sau cum s-ar spune Robin şi înjunghiatorii în spate. Nu am priceput referinţa, recunosc. Are treabă cu Robin Hood? Nici nu am scotocit toate cotloanele internetului pentru a afla… Nu îmi pasă.

Totuşi, ca un adevărat neblogger, m-am documentat. Nu înţeleg de ce nu există melodii pe youtube, dar sunt multe înregistrări ale concertelor acestor nimeni. Cumva această platformă nu acceptă căcaturi care se vor intelectuale? Şi totuşi, ce este cu atâta Oana Zăvoranau? Scoatem tot, dacă scoatem ceva!

Prima lălăială care mi-a ieşit în cale este: Vânătoarea penalăpardon, regală. Nişte acorduri, cred, de chitară cu sârmă ghimpată. Aceleaşi, timp de aproape 3 minute. ACELAŞI! Şi un chin scurt e un chin prea lung.  

Nişte tipi absolut dubioşi, de vreo 30 de ani (presupun) s-au gândit să stoarcă  bani de la fetele de 15 ani, care încă au alocaţie de dat pe albumele lor. Probabil n-o să ajungă vreodată să îşi cumpere propria bicicletă, ca să meargă eco. Sufăr.

Şi cum zice poetul:

„Aș vrea să pot să cred ce-am crezut odată
Aș vrea să te revăd măcar odată 
Și aș mai vrea să fiu din nou copil 
Să fie totul mai puțin dificil”

Dacă duceam o astfel de poezie în clasa a 2a, cred că mă dădeau afară din ţară. Din ţară, nu din şcoală!! Nimic de aici nu are treabă cu nimic şi nici cu realitatea. Sunt doar cuvinte adunate la un loc, iar la final un search pe rimeaza.org pentru impresia artistică.  De parcă cineva juca scrabble şi s-a trezit unul mai inteligent să adune toate piesele puse ca să scoată ceva. Cum ar spune fanele: artă.

Dacă adun primul cuvânt pe care îl spun în fiecare dimineaţă tot aş scoate o piesă mai bună. Ar suna cam aşa: „Neaţa, neaţa, neaţa, bună, neaţa, neaţa”. Pentru 20 de secunde, e chiar ok. Se aseamănă cu ceva ce ar cânta Inna pe o scenă din Paris.

Greşesc eu sau toate piesele au aceeaşi coloană muzicală, dar câteodată are apoplexie chitaristul?

„Şi nu-i important dacă ai pierdut sau caştigat
E important că nu ai participat”

Cum căcat să ieşi cu ceva din ceva la care nu ai luat parte? Nu mă duc la muncă şi apoi sunt trist că nu am salariu sau nu mă duc la muncă şi sunt vesel că am salariu. Unde e logica de bază? Ce s-a întâmplat cu ea?

Şi de când se promovează pasivitatea? De ce să nu participi? Nu, mai bine stai cu căcatul tău de pian pe nu ştiu ce căi ferate (astea fac referire la alte versuri la fel de cretine şi la fel de lipsite de sens ca Maria). Mergeţi în şcoli şi promovaţi aceste vorbe de duh… Nu contează dacă pierzi sau câştigi, contează să stai.

Se pare că mai este o pesă intitulată SPNZRTRCEVA. Presupun că are treabă cu spânzurătoarea. Asta e soluţia, băeţi!

 

 

 

 

...

