Ce mă mai enervează zilele astea

E stupid, ştiu, dar am citit că dacă-ţi scrii frustrările, starea de sănătate se îmbunătăţeşte. Şi cum viaţa mea vrea să fie din ce în ce mai bună, nu prea mai am aceeaşi inspiraţie pentru a scrie.

Nu mă înţelege greşit, îmi place că mă simt fericită, dar scrisului meu nu chiar. El suferă, de fapt. Ştii cum atunci când nu eşti împlinit vrei să îţi expui toate sentimentele pe hârtie? Vrei să ai o ordine în ce gândeşti pentru a şti cum să rezolvi totul, vrei să vezi problemele notate pentru a vedea ca sunt reale. Ei bine, eu nu am o astfel de nevoie acum. Sunt sigură că o să-mi reapară, cine rămâne mulţumit pe veci cu ce are? Sigur nu doamna Nehotărâre…

Oricum, deocamdată tot ce este mai enervant în bula mea de ignoranţă combinată cu fericire e reprezentat de acronime. De ce sunt atât de aiurea şi cum naiba se formează? Îmi imaginez consiliul director de la Peta, să zicem, care stătea gânditor în etapa în care ONG-ul nu avea nume. Fiecare venea cu o idee, şeful zicea:

-Eşti aiurea, ce nume e ăsta Pet Protection? De ce să punem ceva care să sugereze cu ce ne ocupăm?! Gândiţi oameni buni. Ceva isteţ, care să te trimită într-un fel cu gândul la animale, dar nu neapărat la ce facem noi. Ceva gen… VET (Veterinary EThics). Sună de parcă ar avea treabă cu animalele, dar nu prea mult.

Când colo, strezeşte un ageamiu, care habar nu are despre ce vorbeşte:

– Ce spuneţi de MILF? Must I Love Fluffy Pets.

– Bine, sună fain, dar unde este P-ul?

– E în franceză, e P mut.

Şi discuţiile continuară până ajunseră la un nume aşa de cretin ca PETA. E vorba de animale de casă sau de tratament etic al animalelor? De ce trebuie şi acronimul să însemne ceva? De ce oamenii ăştia nu pun nume sugestive? De ce?

Presupun că nu mulţi ştiu de asociaţia ATRAG din Iaşi. Nu, nu este vorba de femei uşoare care vor să atragă, dar este vorba de oameni cu abiltăţi nedezvoltate în a numi asociaţii.

Dacă e o asociaţie cu nume acceptabil, aia este Gipsy Eye. Ştii bine la ce se referă, ce fel de oameni sunt acolo şi ce desfăşoară. Nu s-au gândit să caute un acronim ROMANI – Rromi Omenosi Mănânca Anual Nişte mititei Impreuna. Nu! Vezi bine că au un nume obişnuit, nu stai tu să zici un cuvânt pe litere, de parcă trebuie să te fereşti de copii.

Când o să-mi fac organizaţia mea ea se va numi RĂZBOI şi va fi un acromin, aşa că se va citi pe litere, dar în engleză. Vine de la Război, Ăzboi, Zboi, Boi, Oi, I. HA!  

Un gând despre „Ce mă mai enervează zilele astea

...

