2014 se anunţă a fi anul meu

Până acum am reuşit să rătăcesc 1000 de lucruri trebuincioase şi nu pot alunga gândurile pe care nu le vreau. Nu găsesc eşarfa când e frig, nu îmi iau umbrela când plouă, nu îmi păstrez telefonul deschis la nevoie, nu găsesc stick-ul când trebuie să listez ceva, nu găsesc lânţişorul, aşa că îmi cumpăr altul… Apoi îl găsesc.

2014 se anunţă a fi anul meu! Nu pentru că pierd orice îmi trebuie şi păstrez tot ce nu este necesar. Pentru că pierd tot la început, apoi de unde naiba să mai pierd dacă nu-i?

 

...

