Cinism realist

Lumea după realismul de acum două secole, prea concentrat pe introspecţie şi pe moarte, începe să se orienteze spre cinism. Curent artistic care a ajuns în literatură, pictură, muzică. Desigur, nu m-am consultat cu George Călinescu înainte.

Cu toate acestea, se vede clar înclinarea spre ironie, umor negru şi nepăsare a tot mai multor persoane. Nu-mi pasă şi Nu mă interesează sunt cred că propoziţiile pe care le aud cel mai des şi nu-mi dau seama dacă vârsta interlocutorului e motivul pentru care e aşa miserupist sau experienţa. Odată îmbătrânit ajungi să nu mai dai doi bani pe nimic sau nu mai dai doi bani pe nimic pentru că realizezi că nu mai are sens?

Cum să te opreşti din tot doar pentru că totul te-a dezamăgit? În cel mai rău caz vei avea un alt motiv de care să faci mişto, tu persoană care nu mai iei nimic în serios.

Şi ăsta e realismul.

17 gânduri despre „Cinism realist

  1. Anon1 spune:

    I read your posts, do you read your comments?

  2. Anon1 spune:

    even about how i got you blog ?

  3. Anon1 spune:

    Si, ti-am starnit interesul ?

  4. abisurile spune:

    Eu folosesc cinismul cand realismul ma dezamageste. Functioneaza. O iau de la inceput de fiecare data.

...

