Haine mişto pentru fete cool

Toată perioada asta în care am fost absentă nu am frecat menta aiurea, să nu se înţeleagă greşit. Am muncit, am desenat, am pictat şi am fotografiat. Şi tocmai de aceea am fost inspirată să creez un nou look pentru toate domnişoarele care îşi doresc să fie cool în câţiva paşi simpli.

De asemenea, tot cam de câţiva paşi simpli a fost nevoie şi pentru designul revoluţionar. Ştim cu toţii că simplul este complicatul, negrul este leopardul şi naşpa este cool. 

cool fete misto

 

Şi încercaţi să treceţi peste superficialitate, că m-am săturat de asta. Ţinutele de mai sus sunt nişte schiţe rapide, nefinisate. În partea din stânga este modelul pentru toamnă/iarnă, iar în partea din dreapta avem primăvară/vară. Culorile în care vin acestea sunt negru, maro, dar şi alb pentru ocaziile speciale cum ar fi nunta sau o înmormântare în Japonia.

De ce am luat această decizie? Voi penetra piaţa cu aceste două modele pentru ca tu să fii la fel de cool ca vecina, iar şansele tale să fie egale sau chiar mai bune ca ale ei, dar dincolo de aspectul fizic. Pentru ca tu să nu pierzi timpul preţios pe care îl petreci combinând ţinute, pe care l-ai putea redirecţiona, spre exemplu, la întinsul şi nivelatul fondului de ten. Poţi chiar să te dai mişto cu fard albastru, pentru că ştim cu toţii că alb, maro şi negru se potrivesc cu orice. 

Investeşte acum în zece ţinute şi vei avea câte una pentru fiecare zi a săptămânii, iar celelalte trei vor fi pentru a nu te repeta în alegeri. 

Etichetat , , , , ,

3 gânduri despre „Haine mişto pentru fete cool

  1. samewhiteblue spune:

    Râd…ironia textului tău și măiestria în care e învăluită sunt geniale.

  2. Lotus spune:

    Mie îmi place concluzia asta la care ai ajuns în sinea forului tău lăuntric: a nu scrie pe blog este egal sau corelat cu a freca menta aiurea. 🙂

...

