Romantism sec. XXI

Am văzut că romantismul înseamnă poezii. Am şi eu, nu e problemă.

 

Pasărea Pheonix a muzicii de calitate 

 

De ce să reînvie o trupă veche

Pe care o ascultă ‘ăi făr de ureche?

De ce să suferim şi eu şi tu…

Fiindc’au decis ei că-i momentu!?

 

Acum că Duţă e tătic

Are nevoie de lăptic, 

De bani de şcoală şi maşină,

Cine merge fără oleacă de benzină?

 

Vedet’ a fost cândva

El nu va dispărea…

 

Blondu’ face rap inutil pe melodie

Pentru că nu are bani de chirie.

Nimeni nu ştie dacă are nume,

Poate e din altă lume?!

 

Preotul fără păr a fugit înainte de proces

Vocea-i este un abcces.

Este subtire şi nu prea greoaie

Sună de parcă n-are oaie.

 

Îmi pare rău de muzica uşoară…

Îmi pare rău, o să vă doară.

 

Rimă-mbrăţişată ştiu să fac

Deşi nu mi-e deloc pe plac.

Regret, am dat-o-n bară

Mai fac una până la vară…

5 gânduri despre „Romantism sec. XXI

  1. justrobert spune:

    Emotii. :))

  2. zzzet spune:

    Cand am citit titlu articolului si am vazut ca e o poezie ma pregateam sa ies de pe site, am avut neplaceri la bac cu romantismul lui eminescu, nu neplaceri din alea sa pic, dar neplaceri cat sa imi traga media in jos la facultate, dar acum sunt in randul studentilor deci nu e bai :)) Revenind la adevarata poezie pe care m-am decis sa o citesc pana la urma, chiar mi se pare draguta si amuzanta :)) nu stiu daca are oaie sau nu, dar clar *oaie nu prea are :))

  3. Lotus spune:

    Într-o baltă de-apă / Două ochi lucește / Ce să fie, oare? / Cred că e doi pește.

...

