Internetul nu te face mare.

Nu am nimic cu persoanele mici şi insuficient dezvoltate din toate punctele de vedere, anume copiii. Nu mă deranjează, nu stau să mă gândesc dacă-mi plac sau nu în timpul meu liber. Sunt ca ebola sau Zeus, prea departe de mine, deci nu am de ce să mă îngrijorez.

Băi, da’ ăştia de îi faceţi, mai ascundeţi-i şi voi! Nu le mai daţi acces la orice rahat că nu e amuzant, e doar trist. Pentru ei internetul nu este ce este pentru ăi mai mari, care ştiu măcar să trăiască o zi pe cont propriu. Este un fel de gaură neagră care-i atrage cu totul în ea şi când ies de acolo sunt complet dereglaţi. Dragi părinţi, lăsaţi politica externă, vedeţi-vă de odrasle sau măcar aplicaţi-le un tratament zilnic. Nu neapărat bătaie. Ăştia peste doi trei ani nu mai au ce vedea şi ajung unde ajungi după ora 00.00 (mai precis la cai care nasc, operaţii ratate, sirene eşuate).

Prima mea mare dezamăgire a fost Dorotheea.

dorotheea

Fata asta este chiar foarte supărată pentru că viaţa asta nu merită. Nu ne spune ce nu merită, dar aflăm că Doro trebuie să fie mai înţelegătoare. Poate ar trebui şi să înţeleagă că nu are voce şi ăla nu e un clip oficial, ci doar a filmat-o o prietenă strâmbându-se. Regia are nota 10 de la mine, ea suferă, la un momentdat e fericită, apoi dansează foarte scurt la un stâlp de lemn. E grav, să sperăm că nu face curând un videoclip cu o bară de metal.

partiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Presupun că i-a trecut depresia şi a mai făcut un clip oficial despre cum e mişto să faci parti. Nu am la dispoziţie toate informaţiile, dar presupun că nu ştie ce zice şi ce înseamnă party. Cel mai mult apreciez finalul a la Celine Dion. 

Deunăzi am aflat şi de Nem Tudom (nume ales întâmplător, fără legătură directă).

fetit

Fetiţa asta are 11 ani şi mult mai multe kile, astm bronşic şi numeroase diplome. Nu e frumos ca internetul să se ia de ea, dar nu e frumos nici să iasă din cuşcă. Adică să posteze toate tâmpeniile. Dansurile ei sunt mult mai interesante şi avansate decât ale Dorotheei, păcat că nu se cunosc… Pe lângă dans modern din buric mai are abilitatea de a scoate citate pe bandă rulantă. Un exemplu sugestiv: Prietenia e ca o floare… Înflorită.

10612599_824402417593409_9056669310979363700_n

Nu e vina ei, dar a maică-sii care o filmează cu siguranţă este. Face şi un video adresat haterilor care nu ştiu că ea a luat premiul întâi în clasa a 5-a!

Eu cred că în vremurile astea tuturor oamenilor cu tot felul de preferinţe, unele mai ciudate ca altele, le este mult mai uşor să se satisfacă. Spre exemplu, iată camera Siminei.

camera siminii

Iar aici sunt două specimene care mănâncă foi şi tot felul de scârboşenii. Tipa asta si astitenta ei ar face orice, că asta fac copiii. ascultă ce le zic necunoscuţii pe internet. 

Capture

Hai să ne unim şi să-i provocăm să aibă un program pe care să-l respecte. Hai să fim părinţii lor virtuali. 

Tu ai făcut astăzi o faptă bună?

Un gând despre „Internetul nu te face mare.

  1. samewhiteblue spune:

    Multe dintre lucrurile de care ne ciocnim sunt nelalocul lor…

...

