Cum să te desparţi – Prima lecţie

Blog educaţional, bla bla, prima lecţie despre despărţiri. Ştim cu toţii că sunt nasoale şi miros aiurea, aşa că încercăm să le evităm pe cât posibil. Pentru a răspunde tuturor preadolescenţilor care se întreabă cum pot să se despartă de persoana neiubită fără să o facă să sufere, avem aici primul model.

Trimiţi e-mail, de pe adresa oficială. Cu cât mai oficială, cu atât mai bine, pune şi un eventual „Domnul/Doamna”.

Nu uita să scrii subiectul, nimeni nu deschide mailuri fără subiect. Trebuie să notezi „Încetare colaborare”. Voi continua cu ceea ce scrii în corpul textului, poţi aduce câteva minore modificări.

Dragă Ghiţî,

Mi-a făcut o mare plăcere să fiu alături de tine în toate aceste două săptămâni. Simt că ne-am dezvoltat împreună, ne-am atins potenţialul maxim în această relaţie, am realizat lucruri de care amândoi suntem mândri. Drumul a fost greu la început, însă am reuşit pe parcursul timpului să ne obişnuim şi să construim un tot frumos, atât pentru noi, cât şi pentru cei din jur. 

Cu toate acestea, a venit momentul să spun adio, nu fără părere de rău, acestui parteneriat la care amândoi am lucrat şi pe care l-am făcut din ce în ce mai spectaculos. Este timpul ca fiecare dintre noi să se axeze pe alte oportunităţi care să ne permită o dezvoltare multilaterală, să profităm de tot ceea ce avem de primit, să ne trăim viaţa la o altă intensitate.Sunt încântată că am avut şansa să experimentez o perioadă atât de îndelungată alături de tine, că am avut atât de multe de învăţat şi de câştigat, în acelaşi timp. De asemenea, sunt sigură că şi pentru tine beneficiile au fost nenumărate, însă este momentul ca şi alte persoane asemeni mie să se bucure de ceea ce ai tu de oferit.

Colaborarea noastră a fost unul dintre lucrurile de care îmi voi aminti toată viaţa cu drag. Ataşez aici cererea de demisie, pe care te rog să mi-o înapoiezi în decurs de o săptămână.

Mulţumesc,

O săptămână frumoasă! 

 

7 gânduri despre „Cum să te desparţi – Prima lecţie

  1. Cuvânta spune:

    La 2 saptamani merge, dar la 2 sau 20 de ani deja nu mai e colaborare, e dit-a-mai multinationala :))

  2. pederanger spune:

    Habar nu am daca e trolling ce ai facut comentand la mine. Ai facut, acum accepta consecintele!

  3. zzzet spune:

    Preadolescenti? Doua saptamni? Dupa doua saptamani ai nevoie de despartire oficiala? Simt ca am imbatranit…dupa relatiile mele de doua saptamani pur si simplu nu mai sunam inapoi sau spuneam „s-a terminat” si gata, next :)) Bine, nu am avut prea multe astfel de relatii…eram si inca sunt genul de durata

...

