Petrecere cu scris

Am vrut inițial să scriu la titlu Writing spree, dar mi-am amintit că nu-mi plac oamenii care nu vor să aprecieze frumuseţea limbii române.

Ăsta este un articol tehnic, despre ce-am de gând pe aici. Nu ştiu cât mă voi ţine de cuvânt, pentru că poate apare un peştişor mai auriu şi o să îmi îndeplinească dorinţe în legătură cu blogul.

Asta va fi un fel de revistă, dar puţin spre anti. Ştim cu toţii formatul, cu articole mişto despre horoscop, despre romantism, slăbit, agaţă-ţi bărbatul în 10 moduri simple. Este o pagină educativă, are multe lecţii şi răspunsuri, numerele de la loto şi ghicit de viitor.

Hai şi tu în gaşca mea!

4 gânduri despre „Petrecere cu scris

  1. samewhiteblue spune:

    Dacă e şi de ghicit viitorul e de bine. Zâmbesc!

  2. zzzet spune:

    Astept sa rasfoiesc „revista” asta sa vad ce si cum:)

...

