Vedetele nu sunt oameni

Pentru că oricum viaţa lor nu e ca a mea şi ca a ta, aşa că ar face bine să renunţe la prefăcătorie. Cel mai probabil nici tu nu ai un diamant imens pe deget şi nici nu ai fost week-endul trecut în Bora Bora. Aşa că să nu mai cerem de la vedete ceva uman, pentru că sunt altă specie.

Mie mi se pare complet aiurea când văd o stea că se preface că mă înţelege şi nu vorbesc de alde Andra sau Maria Cârneci, care mai fac un ban la o nuntă. Vorbesc de Angelina Jolie, Mila Kunis sau fosta Hermione. Astea s-au cam născut în lumina reflectoarelor, ele nu ştiu cum e să trăieşti. Pentru ex Hermione să facă facultatea a fost actul ei de rebeliune, pentru noi este ceva de pus la CV sau ceva de învăţat. Mă îndoiesc că şi-au luat vreodată vopsea şi au făcut-o pe stiliştii sau că au mers în supermarket şi au luat laptele mai ieftin.

Aşa că, să nu mi se prefacă mie că sunt oameni şi că ştiu cu ce se mănâncă viaţa asta la care avem noi acces. Nu neg, aia este tot o viaţă, dar numai ei o ştiu şi noi nu pretindem că le înţelegem problemele, Nu mă vezi pe mine mergând să fac publice petrecerile de la Hollywood sau să strâng bani pentru un inel cu diamante explicând cum e viaţa lor. Că nu ştiu! Aşa că ei mănâncă mult rahat când vin şi zic că în ţările Second Hand nu există apă curentă sau că trebuie să îi susţinem pe cei care nu au WC în casă. Ăsta e doar marketing, aşa îşi fac ei o personalitate plăcută pentru ca tu să le cumperi filmul.

Aşa rămân în lumină pentru mai mult timp, pentru fapte bune. E ok, e perfect pentru că fac bine. Da e ca şi cum m-aş duce eu pe iaht la Arnold şi i-aş spune Jessicăi Alba cât de greu e cu benzina pentru ambarcaţiune. Ar fi clar că fur curent şi s-ar opri motorul.

...

