Jignire de Crăciun

Crăciunul acesta, pentru că nu am fost activă în ultima perioadă în mediul online am primit jignire.

De la un prieten de la care nu mă așteptam, deși de ceva vreme nu am mai dat pe la el.

Încântată fiind de mailul primit de sărbători de la Goodreads, un fel de Facebook, dar cu multe cărți și alte nebunii de genul am zis să-l deschid… Deși nu-mi stă în fire.

*tensiunea crește*

Era un fel de review al anului, gen cum este pe Facebook, în care afli tot ce ai făcut în toate aceste 12 luni.

Ce am aflat eu?

Dezamăgire

Goodreads îmi spunea: Felicitări, Mădălina. Anul acesta ai citit 3 cărţi.

3

3

Doar pentru că nu m-am grăbit să-ţi spun ţie, nu înseamnă că trebuie să mă tratezi aşa!

Sunt un om simplu.

Etichetat , ,

...

