Rezoluţii zilnice, filosofii ieftine

Să nu mai trăim viaţa dintr-o rezoluţie în alta.

–––––––––––––––––––

N-am mai dat de mult pe aici şi nu din pricină că îmi indeplinesc rezoluţii. Am uitat, ca-n fiecare an, să-mi stabilesc câteva. Poate anul ăsta fac o rezoluţie de a-mi scrie nişte gânduri pentru 2016.

M-am săturat de trăit dintr-un gând într-altul, o rezoluţie în alta, între două aşteptări. Viaţa-mi este pe-un peron, la propriu şi la figurat. Şi tot umblând din tren în tren şi din gară în gară, mi-am dat seama că nu-i drumul bun ăla care te-ntoarce şi te răstoarnă.

Şi-am zis să mă-mpărtăşesc şi să-mpărtăşesc.

Dar dacă nu trăieşti între rezoluţii, atunci între ce te afli? Mai bine nicăieri sau între constrângeri?

P.S. Mi-am propus să devin Radufconstaninescu al femeilor.

Etichetat

...

