Cancerul internetului – Bună dimineața, vă aștept la un blog.

Bună dimineața, vă aștept la o cafeluță!

Cum îmi șade mie bine, când lumea vorbește despre tineri care înțeleg greșit activismul împușcați sau nu în cap, eu mă preocup de problemele ținutului. Mult mai importante, de altfel. Când o să treacă subiectul, probabil o să-mi zic și eu părerea de ăștia care protestează cu orice ocazie: concert, dans sportiv, concurs de logică, eveniment cultural, botez, nuntă sau înmormântare.

E ceva ce necesită atenția mea și o necesită acum. Nu, nu e vorba de Tony PopTămaș, că omul ăsta aduce ceva insighturi uimitoare în viața gospodinelor medii și a oamenilor plecați departe de casă, fie că-s la muncă, fie că-s în vacanțe în Ibiza. Nu e vorba nici măcar de Radufconstantisexul, care dă share-uri cu vorbele lui și se și citează. Că doar nu va fi acuzat de plagiat acum, când e pe culmile succesului.

Este vorba despre tumorile internetului, care cresc și cresc și s-au transformat în cancer în fază terminală de câțiva ani. Doar că eu am zis că, la fel ca orice boală, o să și dispară odată. Nu, chestia asta rămâne în stadiul maxim de multă, multă vreme.

Și-am zis să scot armura și armele din dotare, penița.

cafeac03bf

Evident că este vorba despre pozele astea prostești, care nu aduc niciun plus. De mult oamenii se chinuie să găsească ceva care există, dar de fapt nu există. Sunt pozele astea, pentru că nu au nimic. Nu au conținut și nu au mesaj.

Într-un fel, e o descoperire pe cale scriitorească, dar în altul, este un cancer care trebuie să moară.

cafeluta-de-dimineata-25_f548e611599ac6

Care este omul care se gândește el de dimineață să posteze asta pe Facebook? Ce îi trece prin cap:

Știi cum aș putea rezolva totul? 

Cu o cafea virtuală!

Apoi se bate pe umăr de geniu ce este, mai soarbe o gură de cafea reală, fericit că a făcut capătul internetului.

Bravi eroi ai acestei boli, luptați cu ea, înfrângeți-o și mari veți crește*.

*nu pot garanta.

2 gânduri despre „Cancerul internetului – Bună dimineața, vă aștept la un blog.

  1. pederanger spune:

    Eu n-am postat în viața mea o cafea, dar ar trebui nu?!
    Adică nu ești om dacă nu faci un copil, plantezi un copac, postezi o ceașcă de fiertură neagră cu clăbuci în formă de miocard pe blog!

...

